Bosch WTE84170

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTE84170 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

R.Bodt 14-06-2010
Geschreven voor: Bosch WTE84170

wij hebben de droger nu 4 jaar in ons bezit we zijn er zeer tevreden over 1 keer een storing gehad monteur erbij gehad ik had hem schoongemaakt maar de pluisjes die van de wasgoed afkwamen kon niet meer afgevoerd worden door de pomp monteur die heeft de pomp gereinigd en het probleem was hiermee opgelost ik kreeg als advies dat als je hem schoonmaakt je dit met de stofzuiger moest doen en niet teveel vlokken ( pluisjes) achter moest laten anders kreeg je een verstopping en dan kan de machine het niet meer goed afvoeren dit doe ik nu 1 keer permaand en geen problemen meer gehad machine droogt nog net zo als toen wij hem pas hadden deze machine is zeer het aanraden waard.enige nadeel is wel dat er veel pluisjes cq stof in het waterreservoir komt dit is niet goed eruit te krijgen

Mazdaman 12-12-2009
Geschreven voor: Bosch WTE84170

Heb deze wasdroger nu bijna 1 jaar in bezit.
Tot nu toe betrouwbaar apparaat, nog geen defecten gehad.
Voordelen:
droogt goed, eenvoudige bediening, grote vulopening.

Nadelen:
machine word erg heet aan de buitenkant. Rubberachtige lucht is er na bijna 1 jaar gebruik nog niet af. Rond de deuropening hopen zich veel pluizen op die eigenlijk in het pluizenfilter horen.
Tamelijk lawaaierige machine.

1999 15-10-2007
Geschreven voor: Bosch WTE84170

Uitstekende droger. Voor een redelijke prijs. Doet wat hij moet doen. Kastdroog in plm. 55 minuten. Mijn 1e droger, ook een Bosch, was 14 jaar oud. Heb trouwens alleen maar Bosch apparaten. Mijn wasmachine en koel/vriescombinatie waren 17 jaar oud! Ik vind, dat Bosch niet onder doet voor Miele. Behalve als geld geen rol speelt, is Miele misschien een optie.

Debby 1965 14-10-2007
Geschreven voor: Bosch WTE84170

Bosch WTE 84170 NL nu 4 weken in huis, na nog geen 14 dagen lekt hij linksonder. Monteur thuisgehad, kon niets vinden. Nu moet ik kijken na hoeveel tijd de droger gaat lekken, dit gebeurt als de la bijna vol is. Dan moet ik zelf de droger 45 graden naar achteren kantelen om te zien waar het water vandaan komt!!! Dan weer de monteur bellen, met het liefst een draaiende wasdroger zodat ze kunnen zien waar het water vandaan komt....Dus als ik mazzel heb, zit ik volgende week met een nieuwe gemaakte wasdroger, Bosch je denkt ook aan alles... of was dat andere goeie merk!!!

Jiske 07-07-2006

Prima droger, nu 1 week in bezit. Geen in elkaar gedraaide was, droogt snel en
goed ook al bij kastdroog.
Buitenkant van de droger wordt wel heet.